- Stockholm

Var somsagt i Stockholm i helgen. Började med att Jag, mamma, mina syskon, Jörgen och Jacob åkte tåg upp till Stockholm. Liiiite kaos blev det, men vi hann med tåget då mamma är snabb som Bolt!
Tågresan gick snabbt men jag hann med att läsa ut min bok jag har i svenskan och äta ett äpple, som föröverigt var riktigt gott!
Vi gick runt lite i olika affärer, men hamnade sedan på "Bamboo City" där det var buffé med Thaimat, sushi, sallad och Indiskmat(?) Jag kan lugnt säga att jag åt för mycket, mådde så dåligt efteråt pga. hade så ont i magen hela kvällen, men det var riktigt gott! (Det var mörkt där inne så bilderna är dåliga.)
Vi fortsatte att gå runt lite och hamnade på plattan där jag ville ta bild, haha.
Vi gick mest runt i affärer och tittade oss runt om. Kom till hotellet som förövrigt hade galet sköna sängar. Jag hade fortfarande ont i magen och kände inte för att äta, men kom på att man aldrig ska skippa middag och tänkte att det kanske skulle bli bättre om jag åt lite. Så vi var på hemköp och jag köpte med mig en kycklingsallad och Vitamin Well, det var riktigt gott och blev faktsikt lite bättre.
På Morgonen vaknade vi utvilade, iallafall jag. Vi gick ned till frukosten och jag åt havregrynsgröt med banan och massa knäckemackor med skinka, haha. Silvija gick upp och testade sitt nya smink ett tag innan vi kom.
Vi fortsatte mot Kungsträgården där det var någon "aktivitetsdag" som hade med OS att göra. Det var massa olika sponsorer som hade olika aktiviteter, b.la. klättring, skidskytte och curling. Vi passade också på att träffa vloggaren Keyyo och Alex från Rackartygarna.
 
Käkade sedan på ett proppfullt Max, det var inte så jättegott heller tyvärr, gillar inte alls snabbmatställen och blir inte mätt, men vad gör en gång? Åter igen, en kycklingsallad.
Besökte sedan en matmarknad(?) tror jag att det var och egentligen det som intresserade mig mest under resan, då jag inte alls gillar att titta på kläder. På matmarknaden fans det massa kött, korv, grönsaker, te, kaffe, nötter, frukter osv. allt jag gillar att titta på(?) haha. Fick också med mig ett grönt te, som också är bra mot förkylning.
Innan vi sedan åter igen sprang till tåget hann vi också med att gå på bio, det blev filmen "Kärlek Deluxe" den var riktigt bra, en utav de få filmerna jag faktiskt tycke var rolig att se på bio. Sedan sprang vi somsagt till tåget då filmen var fösenad.
Vi hade från början, innan vi åkte, tänkt att gå på museum och shoppa. Vi besökte inget museum och för min del blev det ingen shopping, förutom te:t jag köpte. Men jag har haft det riktigt trevligt och mysigt, en härlig upplevelse helt enkelt!
Ursäktar igen för bilderna, pga. regn var jag inte så taggad på att ta bilder.


Jäklar vad ni hann med grejer! :) Låter som riktigt roliga dagar!

2014-02-24 // 11:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback