- Nu kör vi.

Godmorgon! Pigg och glad idag, sovit riktigt bra faktiskt! Hur är det med er?  Jag tror att vi blev liiiiite för glada över att vi trott att våren kommit, iallafall här i Nyköping då det just nu är en blandning av snö och regn, menmen, vi kan inte göra så mycket åt det.
Blev iallafall så otroligt sugen på ägg när jag vaknade, så nu har jag precis ätit stekt ägg i gul paprika (Galet gott), 3 finn crisp med kyckling, en mandarin och faktiskt bara en kopp te. 
Om en kvart ska jag dra mig mot gymmet och idag är det rygg+bröst som gäller, älskar det det är så kul! Får se vad mer jag hittar på idag. Hare gött!


Hej, allt bra med dig idag? :)

2014-02-19 // 12:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback