- Monday..

- Bulgur, picboc(köttet) rostade morötter/palsternacka, babyspenat med rivna morötter och Kvarg -
Galet vad seg jag var i skolan idag, kunde inte riktigt koncentrera mig och lärarna verkade vara helt försvunna? Nej, men hittade ingen mattelärare, haha. Har iallafall nästan skrivit klart en bokanalys och gjort två uppgiftsblad i matten.
Drog vidare till gymmet och körde biceps, triceps och axlar. Det gick riktigt bra, höjde i vikter dock mest på bicepsövningarna, men ändå, riktigt kul. Kom hem och  fixade iordning middagen, det ni ser på bilden. Rostade grönsaker måste jag verkligen göra oftare, så goooott! 
Ska nu dra mig vidare mot en innebandyträning, så det blir nice!
 
Anaoym om Keyyo :
Vilken funlight smak använder du i kvargen?
Jag använder "funlight wild berries", men har somsagt belsutat mig för att sluta med det och äta naturell med frukt och kanel istället.
 
ang. andra kommentarer, jag ska försöka sätta mig och svara på dem idag eller imorogn, så att ni inte tror att jag glömt dem, hehe.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback