- Freeeeeedag!

Goodmorning people! Vaknade runt 05.15, vet inte av vad men jag bara vaknade, haha. Slocknade runt 21.30 igår, så kanske inte är så konstigt, var utvilad helt enkelt. Har hunnit med att duscha samt plocka undan lite i mitt rum, har kokat upp lite te vatten så ska gå ned och äta frukost.
Skolan kommer nog till mesta del att bestå utav att göra klart slutreflektionen till bilden och sedan göra ett collage från språkresan i Spanien jag var på i November. Efter det drar jag mig mot gymmet där jag ska köra ett konditions-pass samt lite mage, tror jag.
Ha en toppen bra dag allesammans!
 


Morrn morrn. :)

2014-02-07 // 07:31:35

diggar din blogg!

2014-02-07 // 12:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback