- En berg-och dalbana.

Mitt humör idag har varit lite som en berg-och dalbana. Var glad och pepp fram till lunch, blev lite irriterad, drog och gymmade - blev glad, kom hem och bröt ihop. Nu är jag dock glad igen, lite trött på no/kemi bara. Körde ett ben-pass på gymmet, och första gången på länge fick jag inte ont i huvudet, vilket jag är galet glad över, äntlingen andas jag ordentligt. Det gick dock lite segt men ändå hyfsat bra, det känns iallafall i benen, haha. 
 
Imorgon är det dagen innan lovet, och halva dagen ska vi skriva No-prov, så nu ska jag gå iväg för att koka lite vatten till mitt te och plugga no. Hoppas att ni har en roligare kväll!
 
Vad jag körde:
Uppvärming: Löpbandet lutning 6% i 10 minuter
Knäböj med bara stång. 3x12
Knäböj med vikt. 3x10
Knäböj med tyngre vikt. 3x10
Kissande hunden, sned. 8x20 x2=varje ben
Kissande hunden, rak. 5x20 x2=varje ben
Benpress - maskin. 3x12
Benspark - maskin. 3x12
Bencurl - maskin. 3x13
Leg adductor - maskin. 3x20
Vadpress med vikt. 4x15 + 2x50
utfallssteg från en pall med vikt. 3x12 x2=varje ben
Stretchade sedan i 10 minuter.


Wow, guuud vad grym du är!

2014-02-13 // 21:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback