- Det är så sant!

Visst har ni hört uttrycket "Efter regn kommer solsken"? Det stämmer iallafall helt klart in på mitt humör, haha. Har haft typ världens bästa dag idag och är så taggad på livet och motivationen till träningen, som varit borta lite smått, har kommit tillbaka. Så härlig känsla! 
 
Haft en riktigt bra "plugg-dag" i skolan, fått mycket gjort, fortsatte vidare till idrotten som var gymnastik, det tycker jag är suuuuperkul, speciellt att stå i brygga. Efter idrotten drog jag till gymmet, laddade upp med banan och Celsius och shit vad bra det gick, flöt verkligen på riktigt bra! Justdet, valde att cykla idag också ändå, och så galet jobbigt det var att cykla hem, haha.
Har nu precis fått i mig lite middag, kassler med fullkornsris och grönsaker. Ska gå ned för att umgås med pappa och göra "healthy cookies" som jag ska ta med till Tilda imorgon, hehe.
 
Vad jag körde idag:
Uppvärmning: Pw på löpbandet i lutning 6% i 10 minuter, olika hastigheter. Knäböj utan vikter eller stång, 3x20.
Knäböj med bara stången(20kg) 3x12
Knäböj med 35kg. 3x10
Knäböj med 40kg. 3x10
Benpress. 80kg
Benspark - maskin. 40kg 3x12. 37,5kg 1x11.
Bencurl - maskin. 37,5kg 3x12. 40kg 3x12.
Adductor - maskin. 35kg 4x15
Vadpress. 25kg 4x15
Vadpress utan vikt. 4x15 
Utfallssteg gående med 12,5kg 3x12 x2=varje ben
Kissande hunden, sned. 8x20 x2=varje ben
Kissande hunden, rak. 6x10 x2=varje ben
Rumplyft på boll. 3x15
Rumplyft med 10 kg 4x15
 
Avslutade med att gå på löpbandet i lutning 15% i olika hastigheter i 20 minuter och cyklade sedan hem. Har idag cyklat sammanlagt 12km.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback