- Dansa med Tony och prata med Mattias.

Hela dagen har varit annorlunda, haha. Idrottlektionen hade vi mitt på dagen istället för sista passet och vi hade dans, pardans, med en utav dansarna från Tony Irvings dansskola här i Nyköping, det var faktiskt riktigt kul och gick galet bra. När vi kom tillbaka till skolan så var Mattias Andersson där, ni vet han från lyxfällan? Han var iallafall hos oss och pratade om ekonomi, riktigt kul.
 
Drog vidare mot gymmet för ett ben-pass, det gick galet bra.. fram tills sista rep. på sista övningen, jag glömde andningen och det blev helt fel och slutade med huvudvärk tyvärr. Men annars kändes det riktigt bra. Kom hem och käkade lax idag igen, duschade och ska nu sätta mig med slutreflektionen  i bilden så att jag kan lämna in den imorgon.


» hanna

absolut gör så, då kan jag också göra så :)

2014-02-06 // 21:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback