- Börjar leda mot sitt slut

 - Ljusfullkornspasta, korv med 85% kötthalt och sallad med bönor -
Sportlovet börjar lite mot sitt slut. Jag sitter och funderar på vad jag gjort, tränat, sovit, bakat, umgåtts, varit i Stockholm och tänkt, massor. Helt ok faktiskt, glad över att jag inte spenderat lovet i sängen framför filmer och serier. Nu vill jag bara få denna termin med nationella och massa, överstökad så att jag kan fortsätta till gymnasiet.
 
Har ni iallafall hamnat hos pappa, har hunnit med att handla och ätit middag, pratat med farmor i litauen vilket får mig att minnas att jag måste maila min mormor. Ska strax gå ned och äta ett kvällsmål, kvarg och te. För att sedan fixa iordning allt inför imorgon och resten utav veckan. Ha det bra, godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback