- Tisdag aka tidig ryggslakt

Inatt har jag sovit riktigt bra och djupt. Jag kände mig inte ens lite trött när klockan ringde klockan 5.00. Kan det bero på att Jah läste några sidor i en bok istället för att hålla på med mobilen? Vem vet. Jag ska iallafall fortsätta med det. 
Var på gymmet 5.30 och som vanligt var jag helt ensam. Eftersom att nästan alla mina träningskläder ligger i tvätten tog jag idag på min mina fodrade löpartights och dansade runt lite innan jag började lasta på vikterna på skivstången och började med marklyft samt mitt tidiga ryggpass. Det gick riktigt bra även idag och avslutade med 15 minuter på crosstrainern. Men mer om passet när jag kommer hem sen. För strax börjar min skoldag med matte. 
 
Imorse stod jag i spegeln och tänkte ut tre saker som jag gillar med mig själv, som vanligt. Nu vill att ni också antar utmaningen och gör detsamma. Tänkt ut tre saker du gillar med dig själv, utseende, egenskaper eller något annat. Spelar ingen roll vad. Bara det är något bra om dig själv. Fokusera på dessa tre saker hela dagen, le och sprid positiv energi!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback