- Sjugofjärde December

Minusgrader, frost på marken och jag kickade igång Julafton med ett grymt magpass samt 35 minuters kondition på gymmet. Massa glada människor som tagit sig dit innan de ska njuta av mat och sina nära. Idag antecknade jag inte på gymmet eftersom att jag hade tänkt att bara köra det jag kände för, vilket blev mage, kondition samt några chins, klarade nääääästan att göra en utan några hjälpvikter, så kul!
 
Håller på att fixa med de sista till maten nu och väntar på att Jörgen ska komma, sen kan vi påbörja julfirandet, nummer 3 för min del. Det sämsta med denna dag är att vi inte firar dagen hela familjen tillsammans men det bästa är att jag vet att pappa inte är ensam, och att jag kommer att få fira med mamma, mina syskon, Jörgen och även Albin ikväll. 
Men sen så är de som inte har någon, har haft en liten klump i magen hela dagen, tyvärr. Någon som är ensam och inte har någon. Det sitter alltid en tiggare utanför gymmet, jag har köpt bananer till honom tidigare men idag gav jag honom en inslagen ask med hemmagjord hallonkola samt 20kr. Han blev jätteglad, men pengarna gav han till insamlingen för rädda barnen. Det mina kära läsare, det är någon som bryr sig om andra.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback