- Page 365 of 365

Vaknade imorse och tankarna från igår var som bortblåsta. Idag är en ny dag. Årets sista dag faktiskt. Jag är redo inför det nya året och även dagens benpass tillsammans med Ilze som väntas om ca 1 timma. Har velat sedan igår om jag skulle köra ben eller mage och nu har jag bestämt mig.
Årets sista frukost blev blåbärsgröt toppat med sharon och kokosflingor. Samt ett stort glas vatten och en stor kopp grönt apelsin- och ingefära te.
Nej nu ska jag planera passet och sedan ta mig med bussen in till gymmet. Hoppas att ni får en riktigt härlig och bra start på dagen.
 
Förresten, ni har väl inte glömt att jag tränar med mitt goodbalance- armband? Idag är sista dagen för mellandagsrean, de kostar ynka 149:- och använder ni er även av rabattkoden "emilijaromaite" får ni 10% rabatt på det. Hur bra låter inte det? Passa på!  Klicka HÄR för att komma till rean!
Gröten är gjort på:
1dl glutenfritt havregryn
2dl vatten
salt 
kanel
30g frysta blåbär
 
- Blandade allt och in i icron i 2 minuter. Tog ut och blanade. In i micron i 2 minuter till.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback