- Julbak i min ensamhet

Här ovanför ser ni var jag har gjort sedan jag kom hem. Dagen i skolan har till största del bestått av att titta på "White Collar" med klassen. Tog en runda på stan och fick med mig julklappar till b.la min syster och handlade lite ingredienser till julgodis. Satte igång direkt när jag kom hem, så i 4 timmar har jag suttit i min ensamhet och gjort chokladkola och skumtomtefudge, som till viss del ska vara julklappar.
Annars så är väl förkylningen lite sisådär, går upp och ned, men för tillfället mår jag bra. Nu är det endast 1 riktigt skoldag kvar och då ska jag skriva ett juridikprov som jag måte plugga till nu. Ha det bra!


recept på chokladskolan?? :D

2014-12-18 // 12:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback