- Imorgon får jag lov

Jul, jul, jul. Imorgon får jag jullov, herregud vad skönt. Idag har jag skrivit mitt sista prov 2014, juridikprovet. Jag tycker ändå att det gick hyfsat bra och hoppas nu på det bästa. 
Imorse bestämde jag mig för att GÅ till idrotten, ca 8km och på idrotten fick vi komma på egna juldanser till de klassiska jullåtarna, åh vad kul det var. Till lunch fick vi julbord och även det var gott. Det enda som varit mindre bra idag var att jag haft lite ont i huvudet och blev ledsen på spanskan eftersom att det inte alls går bra för tillfället. Hade till och med tänkt att skippa träningen idag, men är så sjukt glad över att jag inte gjorde det eftersom att den ledsna känslan, huvudvärken och förkylningen försvann.
 
Nu är jag på väg till Albin för att gosa lite med honom och njuta av att jag får jullov imorgon och att jag mår galet bra.
 
Passet idag gick toppenbra. Grym kontakt, grym fokus och bara härligt flow. Kan det bero på att jag hade min tjocktröja utan ärmar på mig? ← William, my friend, sa att jag skulle ha på mig den "nästa legday" vilket var idag. Eller kan det bero på för mycket energi eftersom att jag imorgon får jullov eller var det för att jag la upp det annorlunda? Det spelar ingen roll, det gick bra iallafall. Provade att köra sumosquat med kettlebell istället för i smithen, det ska jag nog fortsätta med då jag får till tekniken bättre och känner mer. Provade också en ny övning "Bulgarian squat", fyfan, ursäkta mitt uttryck, men gud vad det tog, älskar den!
 
Idag hade jag ingen speciell lust till att köra vanliga squats, så att stången inte var ledig alls idag, gjorde mig inte så mycket. Istället provade jag i smithen, visst gick det bra men föredrar att köra med den fria stången, det känns bäst och det är där jag trivs.
 
Passet idag:
Bulgarian squat i smith
1x12 - 21,5kg
2x12 - 24kg
Breda och djupa bennpress
1x12 - 80kg
1x12 - 90kg
1x12 - 100kg
1x12 -110kg
Bencurl
1x20 - 30kg
3x20 - 35kg
Sissy squat
1x15 - 5kg
2x15 - 10kg
1x15 - 15kg
Squats i smith
1x12 - 41,5kg
3x12 - 51,5kg
1x12 - 56,5kg
Sumosquats med kettlebell på bänk
2x12 - 14kg
2x12 - 16kg



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback