- Hon är väldigt bra hon.

Hej mina fina, hur är det med er?
I min kropp bubblar positiv energi för tillfället. Har precis kommit hem från min fina vän Ilze. Pratat massor och hjälpt henne lite med matten. Tycker synd om er som inte har en vän som henne, hon är så bra.
Annars har även dagen rullar på bra, svenska talet gick prima, kanske pratade lite långsamt men det bättrar jag på till nästa gång. Spanska muntliga gick väl också hyfsat, får se senare när resultatet kommer upp. 
Slutade tidigt idag så befann mig på gymmet redan 13.30 för att pass och på schemat idag stod det armar (biceps och triceps) + bröst. Kan inte påstå att kontakten var den bästa, men det brände som satan i biceps så det är nice.
 
Har även hunnit med en springrunda idag, hade så mycket energi att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Så efter mitt lilla (läs stora) mellanmål sprang jag 2,5km och en pw på 1,7km. Luften var riktigt härlig och jag kunde ha gått i flera timmar till, haha. 
Har precis packat min gymväska, fixat frukost och ska alldeles strax sätta mig ned bredvid mamma i vår mjuka soffa och börja läsa en bok, den verkar riktigt spännande. Men ska ned under täcket tidigt idag, då ett tidigt ryggpass väntar imorgonbitti. Godnatt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback