- Cuz' I need you here

Julbak, julgran, julbak och mer julbak. I princip så har min dag sett ut. Gjorde lite hallonkola imorse och sedan åkte vi för att köpa oss en julgran, en äkta. Äntligen, som jag längtat, det doftar så gott i hela huset, det luktar jul. Vi alla fyra, mer eller mindre, hjälptes åt och pynta granen med lite julmusik och sedan satte jag igång med att göra degen till lussekatterna, trodde att jag skulle få hjälp. Men icke, så nu har jag i flera timmar suttit med både pepparkakor och lussekatter, helt själv. Men det gör min inte så mycket, familjen är helt utmattade så de behövde sova lite och jag fick lite egentid samt hann tänka en massa.
Lussekatterna blev supergoda, helt perfekta. Yes, ni tänker rätt. Jag har ätit dem, och jäklar vad goda de var. Jag ska inte låta några hjärnsöpken förstöra min jul i år.


mysigt! :)

2014-12-20 // 23:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback