- Borta bra men hemma bäst

Efter fyra mysiga, härliga, underbara och kalla dagar i Kläppen har både jag och Albin landat i mitt rum, i min säng. Har spenderat dessa dagar tillsammans med honom, hans familj och kusiner. Dagarna har varit riktigt fina, backarna har varit pistade och sällskapet väldigt bra. Har ätit både ljus pasta och bröd men inte brytt mig speciellt mycket, vilket har varit skönt, dock gillar jag fullkornspasta mer, hehe..
Har längtat lite efter mamma och sedan har det krypt lite i kroppen efter att lyfta tunga vikter, så imorgon har jag tänkt att besöka gymmet igen, längtar så mycket. Men först ska jag sova och vila upp mig. Godnatt.


Hej! Eftersom du är så insatt i träning kan jag lika gärna ställa en träningsfråga till dig!
Om jag tränar kondition/cardio och fettförbränner kommer så småningom mitt "överdriftsfett" försvinna. Men om jag tränar styrka också, vad händer då? Vill endast vara väldigt "tajt" i kroppen, att ingen hänger så att säga och se tränad ut! Men vill inte ha synliga muskler som kommer förstora min kropp :/
Hoppas du förstår vad jag menar!
Vet aldrig riktigt om jag ska försöka mig på styrka :/

2014-12-29 // 20:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback