- Behöver bara lite endorfiner

Skoldagen började med uthållighet på idrotten. Alltså kondition. Vi fick springa en hinderbana i intervaller. Jag tyckte att det var jättekul och endorfinera pumpade. Efter det var energin och motivationen tillbaka igen. Juridik-förhöret kändes bra och även samhällen var rolig. Stannade i skolan för spanska-hanledning inför provet imorgon. Provet jag skrev i måndags har sänkt mitt självförtroende inom spansak så mycket, så har nästan ångest och är otroligt nervös. Men försöker intala mig själv att det kommer gå bra och att jag kommer att klara det.
 
Runt 16.00 fick jag ett samtal och det var en journalist. Så jag utförde en interjuv och pratade lite, men mer om det i framtiden. Fortsatte vidare till gymmet och hade bestämt mig för att jag skulle köra ben varesig det var mycket folk som också körde ben eller inte. Som tur var, var det inte alls många som tränade ben, eller de använde inte skivstången iallafall.
Passet gick så otroligt bra, fokuserade mycket på rumpan idag, känns lite som att den har glömts bort de senaste gångerna, haha. Men var en pöl av svett under ca hela passet och fick flera gånger gå iväg för att torka mig.
 
 
Har nu ätit en galet god middag som pappa exprimenterade ihop. Ugnsbakad lax med sötsur sås och frön tillsammans med en sallad som innehöll b.la vindruvor och russin. Nu ska jag svara på lite mail och sedan sätta mig för att plugga.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback