- 3:e December

Godmorgon finisar!
Igår var det ingen bra dag alls, för mig. Mådde allmänt dåligt hela dagen, var seg och trött. Fortsatte vidare till isahallen där vi åkte skridskor, det var kul, men var så ofokuserad och som ett plus fick jag grov huvudvärk. Somnade redan 21.00 efter ett samtal med mamma. Sov fram till 6.00 imorse, vaknade utan alarm och utan huvudvärk, utvilad. Men det är något som trycker, något som känns tungt, något som får mig att vilja ligga kvar i sägen hela dagen, men jag vet inte vad.
 
Ska bocka av några timmar i skolan som börjar med uthållighet på idrotten, runt 16.00 ska jag göra en rolig grej (som ni får veta mer om i ett annat inlägg) och sedan får jag äntligen komma till gymmet. Kan dock inte bestämma mig för om jag ska köra ben eller core+kondition. Det beror på hur mycket folk det är på gymmet som ska köra ben, haha.
Ska försöka få denna dag bra ändå, hoppas att ni gör detsamma!
Frukosten denna morgon var ju iallafall utsökt. Papparkaksgröt toppat med hallon, solrosfrön och russin. En halv grapefrukt och grönt te. Gillar ni russin? jag älskar det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback