- 11/12-14 07:24

Julbak med mamma, samhälls-plugg och mys med Albin. Det är vad min kväll bestod av igår. Julkänsla-delux när vi startade julmusik, pyntade vår vita gran och gjorde knäck samt en litauisk julgodis. Nu saknas dock bara snön. 
Godmorgon på er. Har startat min morgon lugnt, fixade ihop havregrynsgröt med kvarg, mandelmjölk och kanel, toppat på sharon och hackade mandlar, och tittade på det nya Pretty litle liars-avsnittet. Har lite svårt att ställa mig upp efter gårdagens benpass, mrn idag är det vilodag förutom en idrottslektion nu på morgonen. Annars ska jag bocka av ett samhlls-prov och ett juridikförhör. Efter skolan väntar en runda på stan med Albin, för att hitta lite julklappar.
Hoppas att ni mår bra och kommer at ha en toppendag!


» Alice

Man såg direkt att det var din mamma, ni är väldigt lika :)

2014-12-11 // 21:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback