- Megagos

Hellu folket!
Har ni haft det bra? Det har varit lite dött här de 24 senaste timmarna. Varför? I fredags morse drog jag, mamma och syskon till en camping i Kolmården för att spendera en natt i tält där, bara för att komma bort från verkligheten och spendera lite kvalitetstid. Tycker att det gick jättebra och var supergos.
På väg hem igår, stannade vi till på skärgårdsvåfflan och åt lite lunch. Kön var sjukt lång, tror att vi stod i kö i mer än en timma men vi hittade ett bra bord så det var lugnt.
När vi kom hem drog jag nästan direkt till gymmet för ett magpass som gick superbra, följt av 30 minuters intervaller på crosstrainer och 15 minuter uppförsbacke på löbandet. Kan lugnt säga att jag var lagom svettig efter det.
På kvällen kom Jörgen och hans barn över på en liten mini kräftskiva, såååå gott men luktade så illa efter, tyvärr. Spenderade sedan resten av kvällen samt natten hemma hos Albin. Ska strax iväg till mammas kompis och senare ikväll ska jag köra triceps, axlar och lite bröst, tror att Ilze skulle med också, så det blir najjan!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback