- "Jag känner dig Emilija."

Antar att rubriken stämmer. Det var en mening Albin sa igår när jag sa att jag hade tänkt att inte träna idag och han svarade "Det kommer du att göra ändå, jag känner dig." Vaknade imorse av mitt alarm klockan 7.00 som jag glömt att stänga av och kunde inte somna, var även sjukt hungrig. Så jag gick upp och gjorde mig mandel-och-bananplättar, så sjukt fula men så sjukt goda.
Ångrar inte att jag drog iväg till gymmet då passet för axlar, triceps och lite bröst gick prima och jag provade även på tabataintervaller på löpbandet, det kommer jag lätt att fortsätta med då det var så sjukt roligt och jobbigt. 
Annars då? Vad har jag hunnit med? Var nere på Hertig Karls marknad med mamma, Jörgen, syster och bonusbror, tittade runt lite innan jag gick ut och gungade med Albin (haha) hans kompisar skulle överaska honom och behövde få bort honom från lägenheten.
 För tillfället har jag precis ställt in en tigerkaka i ugnen som jag tänkte bjuda på ikväll, då vi ska grilla på en elgrill på balkongen, haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback