- Imorgon börjar jag 1:an igen..

..fast denna gång är jag 9 år äldre. Har tagit vara på de senaste dagarna genom att umgåtts med vänner, familj och pojkvän, hunnit med att träna rygg med Daniel, kondition+lite mage med Ilze och ben (idag) själv, sedan har jag sovit ut på mornarna, väldigt skönt faktiskt om ni frågar mig.
Den absolut sista dagen på sommarlovet, alltså idag, startade jag upp bredvid Albin, umgick med honom ett tag innan jag cyklade vidare till gymmet för ett benpass, gick lite segt, men kom igenom det och sitter nu helt slut i benen.
 
Känner inte att uppdateringen varit den bästa de senaste veckorna, har inte varit så motiverad gällande bloggen och träning, men nu jäklar är jag tillbaka. Tack för att ni stannat ♥


ville bara säga att jag gillar din blogg så otrokigt mycket och att du verkar som ens å himla snäll och superrolig tjej!!
Snälla sluta aldrig blogga!

Svar: Åh tack så jättejätte mycket! Du gjorde precis min dag :D
Emilija Romaite

2014-08-20 // 21:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback