- I wanna be like you

Hello my babes!
Hur har eran dag varit? Hur var det för er som började på en ny skola? Åh, för mig var det så sjukt nervöst när jag skulle gå in, men stötte på Wilhelm så det gick bra. Vi alla 1:or stod på en altan och såg hur 2:or och 3:or samlades en våning upp och tittade ned på oss. Fick sedan reda på klasserna, som faktiskt verkar riktigt bra. Fick lite information och material, slutade strax innan 13.00.
 
Mötte upp Ilze på stan, hör ni?? jag gick på stan och fick faktiskt med mig lite smått och gott. Hittadde äntligen ett par byxor som passade.
Fortsatte vidare hem till Albin som fyller 17 idag, så ett stort grattis till honom. 
Precis hemkommen från resturangen Rhodos där vi, jag, mina syskon och mamma firade att vi överlevt första skoldagen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback