- Försöker få tillbaka rutinerna

Nu kan jag iallafall säga godmorgon, för det är det ju. Somnade igår runt 23.15 efter att ha spelat sims i två timma, haha. Ställde klockan på 7.30 för att få tillbaka min dygnsrytm, börjar ju skolan om 5 dagar, helt sjukt. Sitter för tillfället och planeraar upp mitt pass för axlar och triceps. Satan vad taggad jag är, typ längtar efter träningsvärken i axlarna??
Avslutade mig mejrifria vecka igår, då jag var sugen på kladdkaka, så jag åt det. Så imorse till frukost fanns det återigen smör på mina finn cisp som jag åt till min havregrynsgröt.


Vilken fin mugg :) Har en veckans blogg tävling på min blogg och du är intresserad :)

2014-08-17 // 09:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback