- Du tror jag bryr mig, huh?

Spenderade eftermiddagen med Emma, Ilze och Ian på badet, innan jag fick ont i huvudet och drog hem för att äta, samt städa lite.
Åt middag tillsammans med mamma, satt och småpratade om vad som händer under veckan. Gick över till Albin och även Ilze kom över en stund. Pratade mest men tittae senare på Wallander, dock är jag så snäll, så att jag somnade, hehe. När jag kom hem slockande jag direkt.
Var så äckligt trött när jag vaknade, fattar inte varför?? Sovit i 8 timmar ju. Har precis ätit vanlig havregrynsgröt (var så sjukt länge sedan) toppat med äpple och kanel. Till det åt jag flatbröd med ett kokt ägg på + massa fler med kokt skinka, hehe. Ska strax iväg till gymmet för att köra lite rygg med Ilze, så det blir najan.
 


Varför sover su och Albin inte tillsammans ?

2014-08-06 // 12:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback