- Andra och sista dagen.

Kom hem från Albin runt 14.00 för att umgås lite med pappa. Pratade och tittade på film, megagos. Sen gjorde vi middag tillsammans innan jag återigen cyklade ned på stan för dag två på Nyköpingsfestdagar. Igår var helt klart roligare än i fredags. Träffade massa personer jag inte träffat sen skolavslutningen och sedan hade jag det allmänt trevligt.
 
När jag sen mot kvällen skulle cykla hem vägrade Albin och Co. att låta mig cykla själv, så de gick med mig 5km hem i spöregn. Gulligt ändå.
Nu har jag precis käkat lite frukost, ska packa mina saker och sen dra vidare till mamma. Ikväll har jag planerat in ett pass på gymmet tillsammans med Ilze, äntligen. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback