- Vårt grisiga hav

 
Efter att ha haft nationella i kemi hela förmiddagen fick vi sluta två timmar tidigare. Eller rättare sagt - vi fick hemstudier. Så dessa två timmar som vi behöver arbeta hemma ska jag dricka te och titta på två no-filmer inför provet imorgon, jag har tittat på en och nu återstår den sista + massa sidor i kemi och biologi-böckerna.
Nationella i kemi, vet inte riktigt vad jag känner kring det, det är typ en tom känsla inom mig, jag gillade i alla fall den andra delen då man skulle skriva om mat och näringsämnena, haha. Cyklade också hem i regent, tror inte att jag någonsin cyklat så snabbt, så det var skönt att komma hem och dra på sig ett par mjukisbyxor.


» emy

sv: tack finis! :D

2014-04-08 // 14:16:30

Vad gott!

2014-04-08 // 21:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback