- Uppe med tuppen.

Goooodmorgon people.. eller jag vet inte det kanske är eftermiddag när ni läser detta?
Jag är iallafall uppe och har fått i mig en mumsig frukost bestående av proteinfluff med smak av apelsin och kokos, finn crisp med skinka och avokado + grönt te.
Anledningen till att jag gick upp lite tidigare är att vi senare ska till Stockholm för något litauiskt-event och jag har en slags hatkärlek till magträning, så ville gärna hinna med det passet idag. Så ska dricka upp mitt te och hoppa upp på min hoj och cykla till gymmet.
 
På senaste tiden har jag fått mycket kommentarer om frågor och funderingar, många är anonyma utan att ha lämnat bloggadress, mailadress osv. Så jag har tänkt att svara på dem i inlägg men det tar lite tid då det är ganska "stora" frågor. Vill du ha snabbare svar kan ni gärna nå mig på [email protected] eller Kik: EmilijaRomaite då jag alltid har telefonen på mig och jag svarar mer än gärna. Men vissa kommentarer svarar jag på bland kommentarerna, just so you know! Uppskattar verkligen att ni läser och kommenterar, ni är så fina!
 
Proteinfluff, 1 portion:
1 äggvita
1/2 banan
1dl kvarg
1/2 apelsin
1msk kokosflingor
 
Hur gör du?:
- Vispa äggvitan hårt och fluffigt i en bunke.
- Tillsätt en mosad banan+kvarg och vispa lite till.
- När du fått till något som liknar vispgrädde pressar du ut juicen ut apelsinen och tillsätter 1msk kokosflingor.
- Vispa lite till så att allt blandas ut och häll upp i en skål som du ställer in i frysen i ca 10 minuter så att det stelnar lite. KLART!


» Linda

Tack snälla du! Hade vart riktigt snällt om du kunde svara på vad du tränade, vad du åt, hur du åt och lite allmänt om din resa. Har du alltid haft night snacks förresten? Hur mkt du gottade dig med små sötsaker osv. Själv tycker jag du är en himla inspiration och du har en helt amazing kropp! Du borde va stolt:) extrem motivation haha

Svar: Jag har skrivit ett inlägg och det kommer upp senare idag. Ursäktar att det tar lite tid, blir själv väldigt frustrerad över det, haha. Jag tror att jag har svarat på det mesta av dina frågor, men vi får se annars gör vi ett nytt försök! Tack så jättemycket, det gör mig riktigt glad! :D
Emilija Romaite

2014-04-28 // 18:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback