- Underbart bra dag.

Har ni haft en bra dag? Det har jag. Bestämde mig för att baka "gaffelkakor" innan Ilze kom, gjorde det och pratade lite med Silvija när hon vaknade.
Så kom Ilze och med henne har jag umgåtts i princip hela dagen. Det är så mysigt att ha henne här och bara prata och dricka te, typ. Vi tog en liten promenad i solen till affären då jag behövde lite saker, eftersom att jag bestämde mig för att baka kolakakor också, hihi. 
 
Nu mot kvällen har jag inte gjort så mycket, gjort lite påsk-kort tillsammans med familjen och hjälpt mamma med tvätten, ska strax återigen gå ned för att hänga upp det sista. En kopp te skulle också vara gott, så det ska jag nog fixa också, haha, ha det bra.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback