- Segt internet.

Har nu i en halvtimma försökt att starta internet och det har inte alls gått bra. Men nu är jag inne och får se om inlägget ens publiceras, aja surt är det iallafall.
 
Dagen däremot har varit väldigt bra. Var lite tjurig första tio minuterna så det startade kanske inte på bästa sätt, men sen har humöret bara gått uppåt. Hunnit med att göra klart spanskan som jag får redovisa på onsdag och nästan gjort klart mitt smycke i silversmidet. Hade också en timmas idrott - fridrott som var så sjukt länge sen, men väldigt kul.
Drog vidare till gymmet där jag fick till ett helt ok ryggpass + några övningar för magen.
 
Nu mot kvällen har jag bara tagit det lugnt, ätit middag och kvällsmål samt bakat två olika sorters proteinbars, har dock inte smakat dem än, hihi.
Nu ska jag krypa ned under täcket för att vara utvilad inför imorgon då skola och ben står på schemat, möjligtvis att jag ska träffa några kompisar senare mot kvällen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback