- Jag fixar det, bam.

Hemma efter en ganska kort och snabb dag. Pluggade so samt matte på förmiddagen, men fick också veta hur jag låg till inför slutbetyget i musik och historia, resultatet är jag faktiskt nöjd över. Har också fått veta hur nationella i svenska gått, och jag är så otrolig glad men också förvånad, B,B,A. Fattar ni A på uppsatsen? åh, jag är så glad.
Under lunchen gick jag hem för att hämta lite saker och passade på att äta hemma, det ni ser på bilden här ovan. ↑ Det är en mugcake av äpple och kanel toppat med jordnötssmör, himelsk gott! 
 
Nu innan jag kom hem skrev jag ett no-prov, vet inte riktigt vad jag känner kring det, det kändes bra men ändå inte, nu är det bara vänta på nästa prov som hör ihop med detta och ska skrivas nästa vecka. 
Nu mot pianolektionen, hare bra!
 
Vill du göra mugcake?
1dl havregryn
1/2dl mjölk
1 ägg
1/2 rivet/Hackat äpple
kanel
1 tsk bakpulver
salt
 
- Blanda allt och in i micron 2 minuter.
- Antingen lägger du över den på en tallrik eller äter ur skålen.
- Toppa med vad du vill och njut!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback