- Fredag aka Onsdag.

- Gosade lite med grannens hundar på gårdsstädningen. - 
Idag är det fredag. Nej, skoja det är onsdag, men det visste ni väl redan? Det är Valborg och sista dagen i skolan för denna vecka, hur skönt? Har ni några speciella planer? Jag ska ut och äta med några kompisar och sedan vidare för att träffa lite fler,  det kommer nog bli topbben bra!
 
Igår kväll hade jag så sjukt svårt för att somna, jag har ingen aning om varför men fick ett gulligt meddelande och somnade med ett leende på läpparna.
Nu har jag iallafall lyckats ta mig upp och är relativt utvilad, hunnit med att fixa smoothie till mina syskon och ställt in min proteinfluff i frysen som jag ska äta om sisådär en kvart. Nu ska jag dra på mig lite kläder och sedan se till att få en bra dag i skolan!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback