- För exakt ett år sedan..

.. Satt jag inne i globen och väntade på att Justin Bieber skulle komma in på scenen. Det är ganska coolt men också ganska läskigt att det har gått så fort. Tyvärr är jag inte idag ett lika stort fan som då.
 
Har precis fått i mig det ni ser på bilden, kycklingfile med grönsaker, efter en helt ok dag i skolan medspanka och nationella no-labb, som gick hyfsat bra - fick dock inte använda min egna förberedelse, hehe. 
Drog vidare till gymmet och bam, det var helt fullt? Det är aldrig fullt, men jag tror att det var en skolklass som var där och därför var det så mycket folk.
 
Men jag blir så stressad av att det är mycket folk, jag får då en känsla av att folk tittar och dömmer mig, men fick tillslut bort dem tankarna och fick till ett helt ok pass för biceps och triceps, som nu är helt döda. Ett till - var att min plopp till ena hörluren försvann så kunde inte lyssna på musik ordentligt heller.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback