- Fangirlar atm.

Det blev en kokos- och kiwi-mugcake till frukost, recept och mina tankar kring det kommer. Drog iväg till gymmet och hade sån energi och var så pepp. Fick till ett riktigt skönt pass, återigen med koncentration och utan press. Älskar dem passen något extra.
 
Mamma är så snäll, hon hade gjort iordning tonfisksallad till mig imorse innan hon åkte till jobbet, så den stod och väntade på mig när jag kom hem. Den var sååååå god. Har även hunnit med att baka mina kolakakor som var väldigt populära här hemma.
Nu ska jag ta mig ett mellanmål, te och sätta mig framför något avsnitt av Suits.
 
Btw, satt och fangirlade lite förut över att Alexandra Bring favoritmarkerade och retweetade min tweet, då hon är en sån otroligt stor insperation för mig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback