- Att man kan ha så fel.

Dagen blev inte alls som jag tänkt mig. För jag har fått så mycket gjort i både silversmide och matte, men även hunnit med att prata och skratta sååå mycket. Det är så skönt, för jag mådde så bra.
När jag kom hem tänkt jag ta det lugnt framför en film, men det var så tråkigt så cyklade till ica och köpte ingredienser till bullar, och vips så stod jag och bakade bullar samt gjorde middag. Det är nästan sorligt att jag hela tiden måste göra något, annars blir jag rastlös, haha. 
Men nu ska jag faktiskt hålla pappa, som inte mår så bra, sällskap och tror att jag kanske klarar av att titta på en film, men vi får väl se!
Hoppas att ni haft en lika bra dag som jag. Jag vet inte om ni missat det, men nu jäklar har jag lov.


» Mami

Ska bli spännande att se ditt smycke

2014-04-12 // 22:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback