- Jag är fortfarande mätt.

Ligger helt utslagen på min säng med en kopp te och halstabletter, om jag känner av att det snart är vinter och håller på att bli förkyld? svar ja. Har ju precis haft hjärnskakning, kan inte bli sjuk nu, det tänker jag inte tillåta! Till något positivt nu istället. Vi åkte till mammas kompis i Katrineholm, umgicks och hade det mysigt. Vi fick jättegod mat, som alltid där, flygande Jacob, så otroligt gott, inte ätit så mycket som jag åt på länge. De hade också fixat en gullig tårta som också var jättegod. Eftersom att jag igår när jag hade min "äta vad du vill-dag" inte var sugen på något så hade jag den idag och det ångrar jag inte! 


Bra att du är mätt efter ett sånt skrovmål. :)

2013-11-18 // 12:15:38
» Moa

Guud så söt tårta!

2013-11-18 // 19:11:50
» Ellen

Åh vad söt tårta! :D

2013-12-03 // 16:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback