- Veckans tränings utmaning.

Kickstartade veckan med ett glatt humör 5.30 imorse då alarmet ringde och jag drog mig ut på en springtur på 4 km och sedan en powerwalk på 2 km. Solen skiner också så när jag gick så gick jag runt och dansade, måste ha sett hur roligt som helst ut. Har i alla fall som träningsmål denna vecka att gå/springa sammanlagt 35 km, någon mer som är på? Ska fixa mig lite nu och sedan dra till skolan, efter det går jag hem till pappa och sover där då jag valt att plugga lite extra no och so inför provet på onsdag!


Heejsan! Vilken fin blogg du har. Skulle du vilja göra ett bloglovinbyte? ❤

2013-05-27 // 07:30:57

Åh va duktig du är! :D

sv: åh tack, jag hoppas det med! Så trist att vara sjuk :D
kramis♥

2013-05-27 // 13:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback