- Jag klarade det.


Mitt toppen-hurmör jag hade imorse försvann såfort jag kom till skolan pga. vissa anledningar, deppade igenom hela dagen och ville bara bryta ihop, men klarade mig igenom dagen, fixade en sak med min lärare innan jag satte mig på cykeln och trampade hem. Satte mig en stund ute i solen med ett päron för att sedan gå in och lägga mig i sängen samt slog på 90210. Mamma kom hem tillsammans med sin pojkvän och vi käkade god mat. Drog mig ut för andra gången idag för att springa.
För en månad satte jag upp ett mål inom löpning jag skulle klara innan sommarlovet, och idag klarade jag det, för vissa är dessa km mycket, för vissa lite, men det viktigaste är att jag är nöjd och det är jag!


Jag är stolt över dig kåmpis <3

Svar: <3
Emilija Romaite

2013-05-20 // 21:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback