- Ledsen

Ledsen för dålig uppdatering idag, men kämpade på i skolan hela dagen, tog en powerwalk hem för att det gick snabbare än att ta bussen då den skulle komma halv tre och jag skulle hinna äta samt packa träningskläderna. Tänkte ta en promenad till träningen men tog bussen istället. Tränade basket som gick super bra! Gick sedan tillsammans med min vän Zina till våran innabandy träning, den gick mindre bra. Börjar verkligen tröttna på folk som inte tar träningen seriöst och klagar hela tiden. Är iallafall helt slut i kroppen och ska gå och lägga mig snart, imorgon står det bad på schemat till idrotten, första gången på länge kommer våga visa mig i bikini utan att skämmas!


Jag älskar dig min fina <3

2013-03-16 // 09:09:41


Jag har precis öppnat en blogg blandat med sköna mode inspirerande inlägg, träning och motivation mm. Den kommer även delvis handla om mitt liv som maskrosbarn och dess följder, låter det intressant? Kika gärna in och ENJOY!

XoXo Emilia Larsson

2013-03-18 // 21:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback