- Kungsberget.

Igår kväll runt 20.00 var vi hemma i Nyköping igen, efter en härlig dag i kungsberget, dock var jag lite besviken. Vädret var på topp men liftarna åkte verkligen jätte långsamt, så vi spenderade nästan mer än halva tiden i liften vilket var lite tråkigt, sen så var det mycket "platta" yttor så man var tvungen att ta sig fram innan man kunde åka nerför, så det var också ett minus, annars hade vi det jättebra och kom hem utan några större skador!
Nu har jag varit vaken ett tag och ätit frukost, ska dra mig ut på en liten springtur och sedan göra lite övningar. Kanske ska träffa mamma efter det eller så slår jag på en film och bara chillar fram tills ikväll då jag har tänkt att plugga lite. Ha en bra dag!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback