- In and out of love

Vaknade runt 10 imorse och drog med pappa ut på en power walk, jag trodde att det var bra väder, visst var det de men blåste och var halt som satan, jag fick ont i öronen så vi vände snabbt hem. Gjorde oss omeletter och satte oss i soffan framför fyra avsnitt av CSI Miami. Min syster kom hem och vi åkte för att äta på burger king, dit återvänder jag inte igen, servicen var seg, alltså inte alls snabb och maten var inte god den heller, men det är bara min åsikt. Precis kommit hem ska snart packa för att senare åka till mamma.

 

 
 


synd att det är så halt ute :/

2013-03-03 // 18:50:23

allt bra? :)

2013-03-03 // 19:03:34
» Moa

jätte fin blogg! allt bra?

2013-03-03 // 19:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback