- Var det en dröm?

Vaknade 11.30 imorse av att min syster hämtade något i mitt rum, gjorde mig inte något, lite tråkigt bara att jag sov bort halva dagen. Vädret är ju på topp idag så jag fixade en omelett med makrill till brunch och satte mig och åt ute i solen. Varför jag tänkte mig att jag skulle dricka te till det vet jag inte, tog iallafall ett glas vatten istället.
La mig sedan på altanen och solade samt läste i boken jag håller på att läsa, den är så sjukt bra verkligen. Det kommer en resension om det när jag läst klart den. Hade planerat att hitta på mågot med min syster, men det blev ändrade planer så vet inte riktigt vad jag ska hitta på.


» Solin

Åh vad gott det där vattnet ser ut, ger hallonen mycket smak eller? :)

2013-06-06 // 15:47:19

hallon vatten är såå gott! :)

2013-06-24 // 19:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback