- Vet ni vad jag kom på?

.. Att jag fyller år i morgon, jag fyller 15 år. Vaknade upp till ett meddelande ifrån mamma som gjorde att jag kom på det, haha, det märks att man blir äldre, inte lika ivrig. Mer om det imorgon. Iallafall, vet ni med vilket smile jag gick och la mig igår eller? Mitt besöksrekord ökade trippelt upp, jag fick bara positiv respons om min förändring och många var intresserade. Så otroligt glad, så när jag vaknade imorse när jag vaknade var jag så motiverad så gjorde mina morgonövningar och åt en standart-frukost då jag var otroligt sugen på kesella, hehe. Senare idag tänkte jag, om det inte börjar regna, cykla ner till en strand som ligger 5 km från mig och träna lite i sanden, det blir en efektivare träning i sanden än på ett golv/asfalt, får se om jag drar med någon eller om jag cyklar ner själv. Men först ska jag skriva klart inlägget om min kost. kram.


sv. Så lite så. :)
Grattis i förskott. :)

2013-07-30 // 10:27:39
» vanja

sv: jaa :)

2013-07-30 // 12:07:56

Åhh, träning är så härligt :D
Grattis i förskott också!

Sv; Ja visst är den bra? :D

2013-07-30 // 12:35:23

Så fin blogg. Checka in på min med :)

2013-07-30 // 13:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback