- solsting?

Igår kväll somnade jag redan runt 20.00 pga. svagt illamående och huvudvärk, därav ingen uppdatering mot kvällen. Vi var på badhuset några timmar mitt på dagen och badade lite men solade mest, kan ha varit solsting jag drabbades av men jag vet inte. Imorse vaknade jag runt 8.00 och kände mig mycket piggare men valde att bara göra squats och plank utmaningen, med "bara" menar jag att jag inte gjorde alla mina morgonövningarna (som ni hittar längre ner) då jag inte ville få tillbaka illamåendet. Gick upp och fixade iordning frukost och pratade lite med mamma. Vi hade inget smör hemma så jag tog majonäs istället och hade det på ett fin crisp bröd med en skiva ost, en skiva skinka och ett ny kokad ägg, alltså helt seriöst något av det godaste jag smakat! Testade också persika istället för äpple i keson, det var också sjukt gott!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback