- Sista dagen som 14.

För ett tag sedan kom jag hem ifrån Ilze där jag spenderat halva dagen, dock tillsammans med Ewe-Lina, då Ilze och Linn-Sofie var inne i stan, men nu senare mot kvällen träffade jag alla tre. Har verkligen saknat dessa brudar, de gör mig så glad. Har precis gjort en kladdkaka/chokladkaka(?) en nyttigare variant, kanske inte så jätte nyttig men lite iallafall, men jag fyller år så då får man unna sig. Hoopas bara att den blir god! Ska snart ta ut den ur ugnen och då ska jag städa lite på mitt rum och sedan utföra dagens squats.


Grattis!

Svar: Den är bra, faktiskt. Jag brukar egentligen inte gilla såna serier men denna fastnade jag för. Det händer saker hela tiden, men efter två säsonger så börjar det kännas overkligt på något sätt. Men testa att se, det skadar ju inte :)

2013-07-30 // 21:06:07
» Elin

Grattis! :D
Har också en kompis som fyller år på sommaren, och hon tycker det är ganska tråkigt. Nästan alla vänner är bortresta och så. :/

2013-07-31 // 00:25:08

Hej! är du intreserad av ett länkbyte? kolla in mitt senaste inlägg då, skulle vara jätte kul att göra ett länkbyte :)

2013-07-31 // 00:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback