- Kvällsdopp

Igår kväll fick mamma för sig att vi skulle åka och ta ett kvällsdopp, sagt och gjort, jag och mamma åkte iväg och badade lite, men det var så sjukt kallt i vattnet så vi började ta bilder framför solen istället, haha. Vaknade halv 9 idag, gjorde ågra övningar och käkade frukost, alltså en standart morgon för mig. Men när min lillebror kommer hem ska vi dra och bada med några kompisar till familjen eller själva och vid 15.00 tiden är vi bjudna på fika hemma hos några, så det blir trevligt. Ikväll kommer också mammas kille + barn och äter med oss, så denna dag kommer jag att umgås med mycket folk, det blir säkert bra!


Härlig bild :)

2013-07-25 // 09:55:32

sv: tack!! blir så himla glad av dessa kommentarer! Hur är de med dig?:)

2013-07-25 // 10:20:35

sv: visst är det? :)

2013-07-25 // 10:51:10
» Sofie

Åh niiice! Kvällsdoppen är helt klart de bästa tycker jag :D

2013-07-25 // 21:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback