- Power walk!

Var ute på en power walk med mamma på 4.4 km för ett tag sedan, så skönt var det och pratade ut lite med mamma, alltid lika kul att ha kvalitéts tid med henne. Har tagit en dusch och ska nu smörja in mig min body lotion som luktar gudomligt och mysa mig ner framför tv:n och titta på "Det okända" och sedan lägga mig ner i sängen för att läsa lite tills jag somnar då jag ska upp till basketen imorgon bitti!


-Haha jasså? :)
Vad gör du? :)

2013-02-18 // 21:29:30

hej! tävlingen om att vinna 2 mössor från manky är nu avslutad, kolla om du var den lyckliga vinnaren och håll även utkik efter nästa tävling som kommer inom kort där du kan vinna kläder!
kram

2013-02-19 // 00:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback