- God Jul.

Nu var vi här igen, julafton, helt sjukt var tiden går fort. Detta år var första gången jag inte firade tillsammans med båda mina föräldrar, lite tråkigt men jag har haft en toppenbra dag med god mat och trevligt sällskap. Ligger nu i min säng och nästan ångrar allt jag stoppat i mig för att jag mår så illa, men det går nog snart över, så det var helt klart värt det, för det var gott. Har fått fina julklappar som jag är riktigt glad över, fick blandannat nya träningskläder som jag redan testat då jag var ute på en jul-springrunda på 5km.
Imorgon blir det yttligare ett julfirade, fast med pappa denna gång, det kommer också att bli mysigt! Nu ska jag titta på "tomten är far till alla barn" och fortsätta vara social. Hoppas ni har haft en bra jul och fortsätter att ha det kvällen ut!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback