- Prinsesstårta

Sitter just nu och pratar med Ilze i min säng, trött och seg. Har hunnit med så mycket idag, en sväng på stan med mamma och hittat en fin klänning till nyår, en stadsvandring i Nyköping, fika hos Jörgen, där alla åt prinsesstårta utom jag som åt två äpplen innan jag drog iväg till gymmet och körde igenom ett heltkroppsprogram samt lite övningar med fria vikter. Kom hem och mamma hade fixat ägg med räcksallad på till förrätt och sedan kyckling med ris till middag, jättegott! 
En kompis sa till mig igår att han gillar jordnötssmör och tyckte att jag skulle testa det, så mamma köpte hem det och jag älskar det!


Jag önskar dig en riktig God Jul & Gott nytt år hoppas år 2014 blir guld värd!

2013-12-29 // 10:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback