- What are words.

Har haft två underbara dagar med mina bästa på Nyköpings festdagar. Igår gick vi mest runt och åkte karuseller, runt ett gick jag till mamma som satt på Tres Tapas med några kompisar, jättetrevliga och roliga. Runt 2.00-tiden(?) gick vi därifrån, då ville mammas kompis Robban åka "booster" som var en ny karusell för iår, så jag åkte den med honom, så sjukt rolig den var, hade åkt den tidigare med Linn-Sofie också. Vaknade upp imorse runt halv 11, gick till coop och köpte frukost till mig, mamma och Jögge. Nu har jag precis tagit min cykel och cyklat hem till pappa, ska hitta på något, vad vet jag inte än.


Hejsan :)
Nu är 3 vinnare uppe i veckans blogg, kika in och var gärna med igen :)
http://publishme.se/fotbollssanna.blogg.se/preview/entry/
Hoppas du får en bra dag! :)
KRAM

2013-08-04 // 12:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback